Retete culinare

luni, 8 noiembrie 2010

Supa de gaina si Gaina la cuptor cu ardei capia copti

Supa de gaina si Gaina la cuptor cu ardei capia copti

Supa de gaina nu numai ca este una dintre mancarurile nostre si a copiilor cea mai preferata,dar este si foarte gustoasa si sanatoasa intr-o perioada rece ca aceasta!

Asadar am cumparat o gaina mare si frumoasa pe care am pregatit-o in felul urmator....

Aveti nevoie:
1 gaina (curatata de pielitele si grasimea in plus si de puful ramas)
1 ceapa mare
2 pastarnaci
2 morcovi
2 cartofi
un sfert de telina

Mod de preparare:
Gaina am curatat-o bine si am dat-o mai intai o data in fiert,fara legume,cat a facut spuma. Dupa care am spalat-o de spuma si cratita la fel,am impanat-o cu legume,am asezat celelalte legume pe langa ea,am pus apa si am dat-o la foc mic ptr cca 4 ore!


Salata de ardei capia copti
Intre timp am pregatit ardeii capia,i-am copt i-am curat de coaja si cotor si am pregatit un dressing deosebit de bun!!
Ptr dressing aveti nevoie:
1 lingurita de zahar
1 lingurita de sare
2 catei de usturoi pisati
4 linguri de ulei de masline
4 linguri de otet balsamico rosso

Mod de preparare:
 Intr-un castron mic se amesteca totul bine pana se topeste zaharul si sarea.
Intr-un castron mare se aseaza ardeii capia,gata curatati,se adauga sosul peste,se acopera cu folie de plastic si se da la frigider pana la servire!

Supa...
Cand supa noastra a fiert,scoatem gaina cu atentie sa nu se rupa,scoatem cu o spumiera si legumele,adaugam sare si piper si avem o supica gustoasa si sanatoasa!!
Eu am lasat-o clara,iar de fiecare data cand am incalzit-o am adaugat altceva in ea in farfurie(crutoane,taietei gata fierti,sau galusti). In felul acesta ve-ti servii mereu altceva!;)
Asa arata supica mea cu crutoane si patrunjel verde!:-D


Gaina la cuptor...
Gaina am dat-o am condimentat-o cu putina sare si piper,si am dat-o la cuptor la temperatura maxima decat ptr cat sa devina un pic crocanta si sa prinda o culoare frumoasa! Pentru cca 7 min!

Am servita cu ardeii capia copti...

Din carnita ramasa,si legumele de la supica puteti face o salatica beof! :-D
eu am mai fiert cativa cartofi si cateva boabe de mazare,am adaugat si un gogosar si 2 castraveti murati si am facut o salata de beof...nu am mai avut timp de ornat!!:-))

Din carnita ramasa puteti sa faceti sandvisuri reci,asezonate cu legume si salata!

Pofta mare!!

3 comentarii:

  1. Totul arata super yamm..Imi place ca ai n variante atat la gaina, cat si la bulgur..pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. mmmmmmmmm....ce de bunatati...toate au fost f bune!si mie imi place ca mereu ai si alte variante!nu ne plictisim deloc cu tine!

    RăspundețiȘtergere