Retete culinare

sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Salata de spanac,rucola,stafide si branza feta cu dresing de mustar

Sigur reteta va suna foarte complicata,sau prea sofisticata! dar eu va sfatuiesc sa o incercati ptr ca e DEMENTIAL de gustoasa!:) si doar ne place sa avem o bucatarie cat mai diversificata,nu?!;)

Aveti nevoie:
spanac verde,spalat bine si rupt de codite
rucola,spalata bine
stafide
branza feta

DRESING DE MUSTAR
Pentru sos aveti nevoie:
2 linguri miere(din cele mari)
2 linguri mari mustar(sa nu fie iute)
6 linguri ulei de masline extravirgin
5 linguri otet de vin sau basilicum rosso

Spanacul si rucola se scurg bine se pun intr un castron,peste o mana de stafide si feta sfaramata cu mana peste.

separat intr un bol se pregateste dresingul:
mustarul se amesteca cu miere,pana totul devine omogen,dupa care se adauga uleiul o lingura cate o lingura si se amesteca ca la maioneza,ajund grija sa nu se taie. dupa care se adauga otetul,treptat amestecandu-se incontinuu!

Eu am preferat sa-mi pun dresing peste salata in farfurie,pentru ca este foarte bun!!
Photobucket

Pofta mare!!:)

p.s.: eu nu am mai folosit sare si piper,branza si mustarul au fost destul de sarate! dar acum fiecare dupa gust!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu