Retete culinare

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Biftec tartar

Biftec tartar
aceasta este una dintr mancarurile mele preferate,am incercat-o intr-o gramada de feluri asa ca am sa va las reteta care mie imi place cel mai mult!!


Aveti nevoie:
muschi de vita tocat marunt,eventual de 2 ori si neaparat carnea sa fie foarte proaspata!!
1 ceapa mica,tocata marunt,frecata cu putina sare si lasat cca 10 min,asa isi va pierde din tarie si va ramane numai gustul bun ;)
1 lingura de carpere,stoarse bine si tocate marunt
2 castraveti (din otet),taiati marunti
1-2 linguri mustar(depinde de cantitatea carnii),sa nu fie iute ci doar gustos
1-2 galbenus de ou(la fel depinde de cantitatea carnii,la 250 gr carne se pune un gabenus)
1 lingura Oyster sos (sos de peste)
1 lingura coniac
piper si sare dupa gust(atentie s-ar putea s anu mai aveti nevoie de sare,ptr ca adaugati oyster sos,care este sarat si sa nu uitam ca si ceapa am frecat-o cu sare,iar mustarul e destul de sarat si el!!)
si ptr servire tost prajit

Mod de preparare:
Totul se amesteca bine intr-un castron mare. se acopera cu folie si sa da la frigider ptr jumatate de ora!
Tartarul se serveste pe tost prajit cu unt! eventual daca va place ceapa puteti taia o ceapa felii pe care o ve-ti servii deasupra felii!!

gustos

Pofta mare!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu