Retete culinare

vineri, 14 ianuarie 2011

Mancare de linte

Aveti nevoie:
2 cepe taiate marunt
1 ceapa verde tocata marunt
2 morcovi,mai mici sau unul mai mare curatat si taiat rondele
un sfert de ardei gras galben si un sfert de ardei gras rosu(sau o jumatate de ardei gras)
2 catei de usturoi
o cutie de linte (eu am avut verde)
2 linguri smantana grasa
bulion rosu(dupa gust)
2 foi de dafin
sare,piper dupa gust
extra-cine doreste ceva mai aromat poate adauga o lingurita de coriandru pudra si o lingurita de garam masala
2 linguri ulei

Mod de preparare:
Intr-o cratita puntei ceapa la calit,cand devine sticloasa si restul de lugume si foile de dafin,inafara de linte.
Caliti totul cateva minute.
Photobucket

Lintea scurgeti-o intr-o sita,si treceti de mai multe ori jetul de apa rece peste ea. Scurgeti-o bine si adaugati-o in cratita peste celalte legume,apoi apa cat cuprinde,sa nu treaca cu mult peste.
Photobucket
Cand incepe sa fiarba,adaugati bulion dupa gust,amestecati,acoperiti si lasa ti la gatit la foc mic cca 35 de min.

La sfarsit adaugati condimentele dupa gust.

Dati de pe foc,adaugati cele 2 linguri de smantana grasa,amestecati...si e gata!!
Photobucket
...nu arata foarte estetic,dar este foarte gustoasa!!

Eu am prajit langa carnati si am servit-o cu muraturi,a fost absolut delicioasa!!!
Photobucket

Pofta mare!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu